|
(093) 226-06-60
(095) 278-03-60 (067) 674-38-13 |
Немає товарів
будь Ласка, уважно прочитайте всю нижче наведену інформацію.
Доставка товарів придбаних в нашому магазині здійснюється як по Києву, так і по всій Україні.
1. Доставка по Києву та Київській області стандартна.
Доставка здійснюється в робочі дні з 11.00 до 18:00. За вказаним вами номером телефону у замовленні, з Вами зв'яжеться представник компанії для узгодження дати і часу доставки. Усі меблі доставляються в розібраному вигляді в картонних упаковках. Термін доставки меблів, при наявності товару на київському складі, від 1 до 3-х днів. Наявність і терміни доставки товару можна уточнити у менеджера. Якщо ж даного товару немає на складах, ми замовляємо у виробника і тоді термін поставки уточнюється, по різних товарах він може відрізнятися. У даному випадку вам необхідно під'їхати у будь-якій з наших салонів і внести передоплату у розмірі 50%
У разі відмови від меблів, до моменту її поставки Замовнику, передоплата поверненню не підлягає.
Найменування товару | Ціна товару від 1500 грн* |
---|---|
Ліжку |
ДОСТАВКА БЕЗКОШТОВНА
|
Ліжечка для новонароджених | |
Комоди-пеленаторы | |
Столики і стільчики | |
Парти й крісла | |
Аксесуари | |
Матраци | |
Пуфи | |
Ігрове, спортивне обладнання | |
І т. п. | |
Диван |
від 100 грн
|
Комплект меблів від 3-х великих позицій |
300 грн.
|
Ліжечка для немовлят Multi-bed |
150 грн
|
* Вартість доставки товару вартістю до 1500 грн = 35 грн. (Спортивне обладнання до 1500 грн = від 100 грн)
Вартість доставки = Тариф стандартна Доставка по Києву + 12 грн./км (від КП)
2. Доставка по Києву та Київській області в неробочий час.
УВАГА: час доставки залежить від маршруту служби доставки і завантаженості доріг, тому просимо вас з розумінням поставитися до даних обставин. Наша служба доставки обов'язково зателефонує за 20-30 хвилин до приїзду. У разі неможливості доставки у вказаний проміжок часу з незалежних від нас обставин, ми зобов'язуємося повідомити Вас і перенести час доставки на більш пізній термін або на наступний день.
Також, просимо поставитися з розумінням до того, що ми не можемо робити перерву в роботі на період сну Ваших дітей!
Підйом на поверх меблів (занесення в квартиру) – платна послуга. Вартість заносу в квартиру, залежить від габаритів і ваги замовлених меблів, а також від умов роботи (за допомогою ліфта, або без нього тощо). Замовлення підйому меблів в квартиру обговорюється з менеджером під час оформлення замовлення.
УВАГА!!! Підйом товару на перший поверх (до ліфта) або в приватний будинок оплачується, як один поверх підйому.
Складання меблів здійснюють професійні збирачі, які мають багаторічний досвід роботи. Збирачі несуть повну відповідальність за якість збірки меблів. Відповідальність за нерівність стін і підлоги, що може призвести до неправильної установці (зазори між тумбочками, перекіс вироби тощо), несе замовник!
Вартість збірки – уточнюйте у менеджера.
- Збирач не несе відповідальності за пошкодження кабелів, проводки, шпалер, пластику, плитки та інших оздоблювальних матеріалів в процесі сверловки під навішування.
- Не переносимо розетки, вимикачі - все це потрібно підготувати до моменту приїзду збирачів клієнту самостійно.
Якщо ж ви все-таки вирішили самостійно зібрати вироби і під час складання Ви виявили дефект, то відкладіть складання цього елементу ( !!!! Не викидайте упаковку, в якому цей елемент перебував !!!!) і повідомте про знайдений дефект за телефоном менеджеру. Ми гарантуємо швидке вирішення виниклих проблем!
3. Самовивіз
Самостійний вивіз продукції відбувається, тільки зі складу Продавця (по вул. Новозабарская, 21). Покупець зобов'язується попередньо узгодити час відвідування складу, з комірником, зателефонувавши за номером 067-844-96-67. Але не пізніше ніж за годину до прибуття на склад покупця. Повний розрахунок за товар, згідно з договором, вноситься при отриманні продукції на складі Продавця.
4. Доставка по Україні.
Компанія «Mebel-baby» для Вашої зручності пропонуємо список компаній-перевізників:
Доставка «Нова Пошта»:
1) Товари для немовлят (ліжка, матрац і аксесуари) - передоплата 200 грн.
2) Ви вносите передоплату за замовлення в розмірі 15% , залишок оплати товару здійснюється за фактом отримання (післяплата (НП), що складає 20 грн + 2 % від суми НП + оплата доставки при отриманні на складі Нової Пошти".
3) Ви робите 100% оплату товару на карту Альфа-Банку + оплата доставки при отриманні на складі Нової Пошти.
4) Можлива доставка практично по всьому світу, відповідно до умов та тарифів Нової Пошти.
Доставка «Інтайм»:
1) Товари для немовлят (ліжка, матрац і аксесуари) - передоплата 200 грн.
2) У разі замовлення товарів, які не належать до групи товарів для немовлят - Ви вносите передоплату за замовлення в розмірі 15%, залишок оплати товару здійснюється за фактом отримання (післяплата (НП), що складає 20 грн + 1% від суми НП + оплата доставки при отриманні на складі Інтайм.
3) Ви робите 100% оплату товару на карту Альфа-Банку + оплата доставки при отриманні на складі Інтайм.
Доставка «Делівері»:
Ви робите 100% оплату товару на карту Альфа-Банку + оплата доставки при отриманні на складі Делівері.
Доставка «Довантаження»:
Цей вид доставки меблів, приватним вантажним автомобілем до вашого будинку, і стосовно випадки великих комплектів меблів. Перевага даної послуги — більш дешева ціна доставки по порівнянням з доставкою компаній-перевізників. У такому випадку:
Ви робите 100% оплату товару на картуАльфа-Банку + оплата доставки при отриманні товару за вказаною вами адресою. Також при даному способі доставки замовник повинен знаходитися за адресою доставки протягом всього дня, оскільки точний час доставки спрогнозувати досить складно і занос (підйом) меблів необхідно буде провести самостійно.
Адресна доставка - "до дверей" і вартість заносу (підйому) товару, якщо такі послуги потрібні, оплачується згідно з тарифами транспортної компанії. Вартість доставки формується компанією перевізником, виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення доставки. Приблизну вартість доставки у ваше місто, а також вартість додаткових послуг ви можете дізнатися у продавця-консультанта.
УВАГА! Перед відправкою вантажу ми обов'язково оглядаємо товар і страхуємо його на повну вартість. У разі, якщо виникли проблеми з товаром з вини перевізника (втрачений, пошкоджений ,і. т. п ). Ви обов'язково повинні зателефонувати нашому продавця-консультанта. Тільки після цього, Ви обов'язково, складаєте у перевізника «Акт рекламації» в якому вказуєте причину рекламації. Без оформлення цього Акта, ми не зможемо допомогти Вам вирішити дану проблему. Якщо ж ви виконали ці дії, далі всі переговори з компанією Перевізником ведемо ми. Вам буде надіслано новий товар, якщо такий є в наявності на складі, або замовлений новий товар або ж будуть повернуті гроші. У разі якщо після отримання товару, ви визначили що він вам не підходить, ви можете відмовитися від нього, надіславши його нам назад. Вам буде повернуто передоплату, якщо товар не був у використанні і збереглася цілісність упаковки або ж ми вам надішлемо інший товар за вашим бажанням. В даному випадку всі витрати на пересилку в обидва боки несе одержувач.
5. Замовити меблі з доставкою, занесенням і складанням можна в наступних регіонах:
Більш детальну інформацію уточнюйте у менеджера.